Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zgłoszenie zwrotu/reklamacji
Skontaktuj się z nami i następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numer produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienie wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

ZPUH KOJ
ul. Piastowska 80
46-380 Dobrodzień


Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

ZPUH KOJ
ul. Piastowska 80
46-380 Dobrodzień

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołączyć należy także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl